.: سلام دوست عزيز :.

براي ورود به مطلب مورد نظرتان روي ديدن سايت کليک نماييد





loading...

سانسور بی سانسور - sansorbisansor

سانسور بی سانسور - دانلود رایگان فیلم و سریال بدون سانسور و زیرنویس فارسی چسبیده، دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم ، بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور. دانلود فیلم , دانلود رایگان فیلم , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم از سانسور بی سانسور

نات کوین (Notcoin) اسم شت‌کوین جدید تلگرام است که اگر چه به تازگی معرفی شده ولی به شدت توانسته محبوب و فراگیر شود. این بازی رباتی روی شبکه بلاکچینی تون (TON) راه‌اندازی شده و از طریق یک ربات تلگرامی، به کاربران امکان استخراج کوین رایگان می‌دهد.

برای استخراج نات کوین، کافی است وارد ربات تلگرامی شده، روی اسکرین ضربه بزنید، دوستان‌تان را دعوت کنید، در تیم‌ها مشارکت کنید، یک سری تسک‌ها را تکمیل کنید و مواردی از این دست… که در متن مقاله کاملاً توضیح داده شده است.

در حال حاضر، قیمتی برای نات کوین مشخص نشده و هنوز قابلیت خرید و فروش آن نیز در هیچ یک از صرافی‌های ارز دیجیتال فراهم نشده است.

برای آشنایی بیشتر با نات کوین، شت کوین (یا به روایتی شت کوین) جدید و داغ تلگرام که این روزها خیلی‌ها را سرگرم کرده با ما و این مقاله همراه باشید. هم نات کوین را معرفی خواهیم کرد و هم نحوه ورود به بازی و کسب سکه از آن را به شما خواهیم آموخت.

 

نات کوین (Notcoin) چیست؟

نات کوین (Notcoin) یک شت کوین است که بر بستر شبکه بلاکچینی تون (TON) – برگرفته از عبارت The Open Network – راه‌اندازی شده و قابلیت استخراج یا ماین دارد. این ارز دیجیتال، در تاریخ 11 نوامبر 2023 میلادی در کنفرانس تون (TON) دبی معرفی شد. ممکن است در مقالات دیگر از نات کوین به عنوان یک شت کوین یاد شود، اما ما خوب می‌دانیم که این تعریف درست نیست.

نات کوین (Notcoin)؛ سیر تا پیاز شت‌کوین مجانی تلگرام!

میم کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که از روی یک شوخی یا میم (Meme) ساخته می‌شوند. اغلب میم کوین‌ها در ابتدای راه‌اندازی فاقد ارزش ذاتی هستند اما ممکن است پس از گذشت زمان و محبوبیت، یا به واسطه حمایت برخی از چهره‌های مشهور، حتی قیمت‌های نجومی پیدا کنند. هر چند که همه میم‌کوین‌ها این شانس را پیدا نمی‌کنند.

در صورتی که نات کوین از روی هیچ میمی (مثل دوج یا پپه) الهام گرفته نشده و به معنای واقعی اسمش برای هیچ آمده است!

فقط در فاز آزمایشی پروژه نات کوین، بیش از 650 هزار نفر شرکت کرده بودند و اکنون نیز که پروژه وارد فاز اجرایی شده است، تا زمان نگارش این مقاله تعداد کاربران فعال آن 4 میلیون نفر را رد کرده است!

حتی گروه کامیونیتی (Community) خودِ تلگرام نیز با بیش از 300 هزار کاربر، بازی نات کوین را ری‌پست و تیم خود را در آن ایجاد کرده که نشان می‌دهد تلگرام و تیم تون نیز به ترویج این بازی علاقه‌مند هستند.

البته، این نکته را نیز نباید فراموش کرد که پروژه نات کوین، با همکاری وی‌کی کوین (VK Coin) راه‌اندازی شده است. پروژه‌ای بسیار موفق در سال 2019 میلادی، که آن هم از مفهومی مشابه نات کوین استفاده کرده بود. جالب است بدانید که وی‌کی کوین توانست با اضافه کردن بیش از 30 میلیون نفر به کمپین خود، موفقیت چشم‌گیری به دست آورد و به محبوب‌ترین پروژه اجتماعی در شبکه اجتماعی MAU تبدیل شود. شاید به همین خاطر است که بسیاری نات کوین را پروژه‌ای نویدبخش می‌دانند و به آن چشم امید دوخته‌اند.

 چگونه نات کوین رایگان استخراج کنیم؟

برای استخراج نات کوین، کافی است وارد ربات تلگرامی طراحی شده توسط تیم توسعه دهنده آن شوید و با چند کلیک ساده یا تکمیل برخی وظایف و دعوت از دوستان‌تان کوین دریافت کنید.

ربات تلگرامی نات کوین به آدرس @notcoin_bot برای همه کاربران از سراسر جهان در دسترس است. با این حال، هنگام ورود به این ربات، از شما اجازه گرفته می‌شود تا سیستم به آی‌پی (IP) شما دسترسی داشته و برخی از اطلاعات شما را نیز در اختیار بگیرد.

پس از ورود به ربات تلگرامی مورد نظر، اولین چیزی که شاید توجه‌تان را جلب کند این پیغام است:

نات کوین (Notcoin)؛ سیر تا پیاز شت‌کوین مجانی تلگرام!

این ربات چیکار می‌کنه؟! احتمالاً هیچ‌کار!!!

روی دکمه Start در پایین صفحه که ضربه می‌زنید ربات یک خوش‌امدگویی مختصر با شما می‌کند، اقرار می‌کند که هنوز معلوم نیست هر نات کوین چقدر می‌ارزد (یا اصلاً ارزش دارد یا نه!) و بعد هم از شما می‌خواهد تا اگر دوستانی دارید آن‌ها را هم به بازی بیاورید…

نات کوین (Notcoin)؛ سیر تا پیاز شت‌کوین مجانی تلگرام!

با انتخاب گزینه اول که Let’s Go است (به زبان خودمان یعنی بزن بریم!) مستقیماً وارد بازی نات کوین می‌شوید. با این حال در صورتی هم که نیاز به راهنمای بازی داشته باشید، روی گزینه پایین‌تر یعنی How To Play کلیک می‌کنید:

نات کوین (Notcoin)؛ سیر تا پیاز شت‌کوین مجانی تلگرام!

در این راهنمای، بخش‌های مختلف بازی و سازوکارهای دریافت سکه‌های نات کوین برای شما توضیح داده است.

چگونه نات کوین دریافت کنیم؟

  • با تب کردن (Tab) کردن – شما فقط با ضربه زدن می‌توانید سکه دریافت کنید
  • لیگ‌ها (Leagues) – شما می‌توانید با عضویت در لیگ‌ها نات کوین‌های بیشتری کسب کنید
  • با آنبورد شدن (Onboard) – با تکمیل برخی تسک‌ها یا وظایف می‌توانید نات کوین بگیرید
  • بوست‌ها (Boosts) – با استفاده از بوست‌ها یا بوسترها می‌توانید نات کوین بگیرید
  • دعوت از دوستان (Frens) – شما می‌توانید دوستان‌تان را دعوت کنید و نات کوین دریافت کنید
  • پیوستن به تیم‌ها (Squads) – کافی است به کانال‌‌ها و گروه‌های نات کوین بپیوندید و نات کوین بگیرید

در کنار این موارد که اصلی‌ترین راه‌های دریافت نات کوین در خلال بازی هستند، راه‌های دیگری برای استخراج نات کوین بیشتر هم وجود دارد. به عنوان مثال، اگر کمی حرفه‌ای‌تر باشید می‌توانید از پاداش‌های ویژه‌ای که در پروژه‌ای وب سه (Web3) تعبیه شده‌اند هم استفاده کنید.

و البته، در انتهای این راهنمای استخراج کلی نات کوین مفت و مجانی، به این نکته هم اشاره شده است که فعلاً هیچ‌کس نمی‌داند کی قرار است نات کوین مینت شود یا ارزش این نات کوین‌ها قرار است چقدر باشد… اصلاً آیا روزی قرار است این نات کوین‌ها قیمت داشته باشند و بتوان آن‌ها را فروخت؟!

آیا نات کوین قابلیت خرید و فروش دارد؟

نات کوین در حال حاضر در هیچ‌یک از صرافی‌های ارز دیجیتال عرضه نمی‌شود. در عین حال، از سوی تیم توسعه دهنده این ارز نیز تاکنون خبری مبنی بر برنامه آن‌ها برای عرضه این توکن خارج از محیط بازی منتشر نشده است.

با این حال، این نکته را نباید فراموش کرد که بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال بزرگ و بنام دنیا، از این بازی و ارز آن به نوعی حمایت کرده‌اند و چندان دور از انتظار نیست اگر در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد لیست شدن نات کوین در این صرافی‌ها باشیم.

قیمت نات کوین چقدر است؟

از آن‌جایی که فعلا نات کوین به صورت کاملاً انحصاری در بستر بازی استخراج می‌شود و همان‌طور که اشاره شد، قابلیت خرید و فروش در صرافی‌های ارز دیجیتال برای آن هم فراهم نیست، پس امکان قیمت‌گذاری این ارز دیجیتال فعلاً وجود ندارد.

چگونه یک نات کوین باز حرفه‌ای شویم؟!

اگر دوست دارید نات کوین بازی کنید و تا می‌توانید از این شت کوین جمع کنید، برخی کارها و بوسترها را می‌توانید امتحان کنید. همان‌طور که در بخش «چگونه نات کوین رایگان استخراج کنیم؟» نیز اشاره شده است، برای دریافت نات کوین علاوه بر تب کردن یا ضربه زدن روی اسکرین، دعوت از دوستان، مشارکت در برخی کانال‌‌ها و گروه‌ها، استفاده از برخی بوست‌ها و مشارکت در لیگ‌ها نیز می‌تواند به استخراج نات کوین بیشتر کمک کند.

بوست‌ها (Boosts) یا بوسترهای نات کوین

بوست‌هایی که می‌توانند نات کوین‌های بیشتری به شما بدهند عبارتند از:

  • فول انرژی (Full Energy)

فول انرژی یکی از بوسترهای رایگان نات کوین است که هر روز سه مورد از آن در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با فعال‌ کردن هر بوستر فول انرژی ظرفیت ماین نات کوین خود را مجدداً کامل کنید.

  • توربو (Turbo)

با فعال کردن توربو، دیگر بوستر نات کوین، ظرفیت ماین شما کم نمی‌شود. به کمک این بوستر به ازای هر کلیک روی آیکون امتیاز بسیار بیشتری دریافت می‌کنید و این در حالی است که بوستر توربو هر روز هم شارژ می‌شود.

  • مولتی تپ (Multi Tap)

مولتی تپ بوستر بعدی نات کوین است که به شما این امکان را می‌دهد تا ظرفیت نات کوین دریافتی خود با هر کلیک روی آیکون بیشتر کنید.

  • ریشارژینگ اسپید (Recharging Speed)

بوستر ریشارژینگ اسپید، ظرفیت استخراج نات کوین شما را بیشتر می‌کند و به شما فرصت می‌دهد تا نات کوین‌های بشیتری را ماین کنید.

  • انرژی لیمیت (Energy Limit)

بوستر انرژی لیمیت مجموع ظرفیت استخراج نات کوین شما را افزایش می‌دهد. به عنوان مثال اگر در حالت عادی 1000 نات کوین ظرفیت داشته باشید، با خرید و استفاده از بوستر انرژی لیمیت ظرفیت استخراج نات کوین شما چند برابر می‌شود.

  • تپ بات (Tap bot)

تپ بات هم یک بوستر خیلی جذاب است که به شما رباتی می‌دهد که می‌تواند به جای شما نات کوین استخراج کند! رست مثل این‌که یک کارگر حرفه‌ای ماینر نات کوین استخدام کرده باشید. فقط تنها موردی که در مورد این بوستر وجود دارد این است که برای خیرد آن باید حداقل لیگ سیلور باشید.

لیگ‌های (Leagues) نات کوین

و اما لیگ‌های نات کوین که هر چه نات کوین‌های بیشتری کسب کنید، لیگ‌های بالاتری را به دست می‌آورید و لیگ‌های بالاتر هم امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند، عبارتند از:

عنوان لیگ حداقل امتیاز لازم
برنز  (Bronze) 0 تا 5000
سیلور  (Silver) 5000 تا 630,000
گلد  (Gold) 630,000 تا 2,000,000
پلاتینیوم  (Platinum) 2,000,000 تا 10,000,000
دایموند  (Diamond) 10,000,000 به بالا!

البته حداقل امتیاز لازم برای لیگ‌ها در دو حالت معمولی و پرمیوم (Premium) با هم متفاوت هستند.

تعداد صفحات : 787

اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی